OAJ:n jäsenrekisteritietokannan uudistus aiheuttaa viivästyksiä jäsenpalveluissa

OAJ:n jäsenrekisteritietokannan uudistustyö on edennyt käyttöönottovaiheeseen. Uuden rekisterin käyttöönotosta aiheutuu käyttökatko jäsentietojen käsittelyssä ajalla 1.6.–14.6.2021. Tänä aikana emme voi päivittää rekisteriin OSJ:n jäsenten tietoja.

Kaikki omien tietojen päivitykset tulee ilmoittaa toimistoon verkkosivustomme www.osj.fi - lomakkeiden kautta tai sähköpostitse toimisto@osj.fi. Lomakkeet toimivat myös rekisterikatkon aikana.

Päivityspyynnöt ja yhteydenotot käsittelemme saapumisjärjestyksessä katkon jälkeen. Pahoittelemme mahdollisia rekisteriuudistuksesta aiheutuvia viivästyksiä jäsenpalveluissamme.

Pyydämme ilmoittamaan kiireellisistä jäsentietojen muutoksista tai esimerkiksi jäsenkortin katoamisesta hyvissä ajoin ennen ilmoitettua katkoa tai olemaan yhteydessä katkon jälkeen OSJ:n toimistoon.

Huom. yhdistystoimijat! Edustettavat jäsenet -sovellus ei ole käytettävissä 7.6.–14.6. välisenä aikana, joten tarvittavat toimet kannattaa tehdä hyvissä ajoin ennen sitä tai siirtää myöhempään ajankohtaan.

 


« Takaisin

Opetusalan Seniorijärjestö OSJ ry
Undervisningssektorns Seniororganisation rf

Rautatieläisenkatu 6, 00520 Helsinki

020 748 9736 ja 020 748 9678
toimisto (at) osj.fi
Toimisto on avoinna arkisin klo 9–15.